Кочубей Л.О. PR у політичній сфері
Кочубей Л.О. PR у політичній сфері: Підручник. – К.: ІПіЕНД ім.. І.Ф. Кураса НАН України, 2013. – 472 с.
ISBN 978-966-02-6749-7
Даний підручник об’єднує ключові напрямки з розвитку та вивчення PR у політичній сфері, починаючи від основних засад PR у політичній сфері: принципів та етичних норм PR - діяльності, закінчуючи практикою PR - діяльності у політичній сфері. У підручнику детально розглядаються такі важливі питання, як: інструментарій PR, медіа-планування, політична реклама, Інтернет у політичній комунікації тощо.
Оволодіння теорією і практикою дослідження політичного ринку, підготовки і проведення політичних виборів, розробкою іміджу політичних лідерів (партій), впровадження ефективних (і водночас етичних) PR - технологій – важлива складова підготовки фахівця з реклами та зв’язків із громадськістю. Дане видання може надати допомогу студентам при вивченні курсів «Політичні технології виборчих кампаній», «PR у політичній сфері», «Політологія». Книга також корисна викладачам, аспірантам та всім тим, хто цікавиться політикою й, зокрема, проблемами PR-технологій.
ЗМІСТ
Передмова
Розділ І. Основні засади PR у політичній сфері
1.1. Вступ до курсу «PR у політичній сфері». Вимоги до фахівця.
1.2. Основні поняття та категорії, інструментарій PR
1.3. Технології проведення досліджень у PR.
Розділ ІІ. Правові та етичні основи PR – діяльності у політичній сфері
2.1. Законодавче регулювання політичних процесів та PR – діяльності
2.2. Принципи та етичні норми PR – діяльності
Розділ ІІІ. Практика PR – діяльності у політичній сфері
3.1. Інформаційно-аналітична робота у політичній сфері. Підготовка виборчої кампанії: український та зарубіжний досвід
3.2. Політичне лідерство та його складові
3.3. Політичне лобіювання: український та зарубіжний досвід
3.4. Мистецтво мовлення як засіб досягнення політичного успіху. Політична промова.
3.5. Медіа-планування та робота із засобами масової інформації
3.6. Політична реклама
3.7. Інтернет у політичній комунікації
3.8. Деструктивні політичні технології: способи ідентифікації та протидії
3.9. Антикризові PR – технології
Післямова
Глосарій
Додаток:»Політичний PR: регламентуючі документи»
Список рекомендованої літератури