Політичний менеджмент. № 5. 2004.
Політичний менеджмент : наук. журнал / Голов. ред. Ю. Ж. Шайгородський. – 2004. – № 5. – 182 с.
ISSN 2078-1873
ЗМІСТ
ТЕОРІЯ
Георгій Почепцов. Динаміка віртуального простору в рамках віртуальної війни і революції.
ЕТНОПОЛІТОЛОГІЯ
Олександр Майборода. Нації етнічні і політичні: оманливе розрізнення.
Олег Хорошилов. Українська політична нація: сценарій конституювання.
Тетяна Татаренко. Етнічні кордони і міжетнічна толерантність.
ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО
Алла Сіленко. Інфокомунікаційні технології та розвиток громадянського суспільства.
Агія Нахчеванли. Тенденції розвитку громадянського суспільства в Азербайджані.
Володимир Анікін. Державна етнополітика та формування громадянського суспільства.
ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ
Анатолій Волинський. Ідеологічна структуризація суспільних політичних інтересів.
Іван Шаблінський. “Агресія” і “насильство” – поняття не тотожні.
ПОЛІТИЧНИЙ ДИСКУРС
Юрій Ганжуров. Парламентаризм як об’єкт електоральної комунікації.
ПОЛІТИЧНІ ПРОЦЕСИ
Олександр Шаян. Деякі аспекти встановлення урядового порядку денного.
ДЕРЖАВА І ЦЕРКВА
Олена Романова. Релігійний фактор у політичному просторі США.
АСПЕКТИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Ігор Ткаченко. Центральна Азія як зона перетину інтересів конкуруючих держав.
ІСТОРІОГРАФІЯ
Марія Кармазіна. Інститут президентства в Україні: стан і перспективи досліджень.
МЕТОДИКА
Олексій Картунов, Ольга Маруховська. Політичний маркетинг і менеджмент.
ОБМІН РЕПЛІКАМИ
Віктор Пащенко. Громадянська освіта і визначення поняття “політика”.
Микола Іванов. Свій висновок підтверджую.